söndag 17 april 2011

Showroom

Idag körde jag ett showroom hemma för att visa upp de fina Lucky Ellen och New Phil kläderna som jag säljer. Tyvärr var det inte så många som kunde komma och därför ska jag hålla i flera och även bjuda in allmänheten via lappar på strategiska platser.

Så här är det- kläderna måste ses live för att man ska förstå och upptäcka den fantastiska designen och kvaliteten. Därför försöker jag nu hitta ställen där jag kan stå och visa dem, var som helst som kan vara en strategisk plats. Igår var jag till exempel på min dotters förskola och visade upp dem då vi hade trädgårdsdag där. Jag fick fin respons av de som kom fram och tittade och flera visade intresse för att ha en visning hemma. Om jag bara gett dem hemsidan på en lapp hade de ju aldrig kunnat se och förstå hur välsydda skjortorna är t.ex. Jag kommer även stå på skolans aktivitetsdag i maj och visa kläderna där. Är det nu någon som råkar läsa detta och har ett tips på ett ställe (i västra, södra och östra Skåne)  så får ni mer än gärna berätta! Jag blir väldigt tacksam. Det är ju home shopping i första hand, men det är ett bra sätt att hitta värdinnor så här i början innan alla känner till kläderna.

Nu ska jag knåpa ihop lite inbjudningar och annat smått och gott. Men först ropar visst bebben efter sin lilla eftermiddagslur =)

Denna underbara jacka i sammet finns fortfarande kvar i ett fåtal ex! Vuxenstorlek snälla...

Inga kommentarer: