tisdag 27 december 2011

God fortsättning!

Det här är julen för mig- släpande på barn och tillbehör genom Skåne och Småland. Landa hemma sent på natten och lasta av allt på golvet i en enda hög, stupa i säng. Dagen efter en trötthet som förlamar. Röran är kvar... Men nu tar jag ett tag trots att jag är så trött att jag mår illa. Agnes somnade inte om i natt när vi kom hem. Tror ändå jag till slut har sovit mellan fem och åtta i morse... Tur vi fick en matkasse levererad igår så vi inte behöver vara så kreativa med det också.

Nu hugger jag i ett litet tag så vi får plats att leka lite med alla julklappar!

God fortsättning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack fina du för dina värmande ord hos mig och jag lovar ingen ska få köpa mig ;-)
Stor kram
Malin live a

Vita Vardagen sa...

Men oj så glad jag blev av din kommentar, den gjorde mig varm i hela själen! Jag tror verkligen på att unna sig att vara lycklig.

Hoppas du har en fin kväll!
Kram Johanna