torsdag 19 mars 2009

Inspiration











Lexington kan konsten att inspirera. Jag beställde hem deras vårkatalog från hemsidan och där är så mycket fint så jag var tvungen att dela med mig. Vill ha!

Till helgen hoppas jag hinna ner till Fridas Gård och hämta mitt lilla paket jag beställt. Det antar jag är större än jag tänkt från början, det brukar slinka med mer när jag väl är där ;) Får även nya numret av Jeanne d´arc Living då. Jippie. Mycket att se fram emot alltså.

Ha en skön helg! Kram Sara ♥

4 kommentarer:

Elisabeth/Milli sa...

Underbara bilder. Man vill inreda så mycket och göra om. Jag funderar och funderar på hur sovrummet kan bli fint. Vi får ta ett inredningssnack sen :)

Nu ska speltkrampen säga hejdå.

Fridas gård sa...

Ja, dom är duktiga Lexington!! Hoppas tidingen levde upp till förväntningarana...;)!
kram therese

EN INREDOHOLIC sa...

Tack själv kära du!! Det var en fantastiskt inspirerande kväll för mig också! Och jag hoppas verkligen vi träffas igen. Kram Jannice

PS vilka underbara bilder från Lexington - en favvis DS

marita blücher sa...

Hej Sara,
Tusen tack för dina värmande ord på min blogg - javisst var det en fantastiskt lyckad kväll, ur alla aspekter. Jag säger som Jannice - hoppas att vi ses igen.
Varma kramar/Marita

P.S. Lexingtons vårkollektion väcker verkligen mitt ha-begär, de är superduktiga på både design och styling. D.S