lördag 7 mars 2009

Inställt

Nu skulle jag ha varit på bröllop i Lerum. Stå i kyrkan och beundra den vackra bruden, njuta av god mat och fina tal, dansa snabbt och lätt med många, varmt och tätt med Kalle. Sova över på mysigt B&B. Men livet är fullt av bakslag och överraskningar, och Elsa som skulle varit hos sin mormor är sjuk och bör inte vara någon annanstans än hemma just nu med den febern och hostan. Hon har haft feber sedan förra fredagen.

Vi var hos läkare och det verkar "bara" vara en envis influensa. Jag är såklart glad att det inte är värre än så, men såå härligt det hade varit om inte... Nu gosar jag ner mig i soffan med en slumrig Elsa och väntar på Melodifestivalen istället, och hoppas att Kalle har roligt, och att han har några ljuvliga foton med hem imorgon. Passar på att njuta av bilder från vårt eget bröllop sommaren 06. Mmmm... mysigt...

Önskar er alla en skön lördag i kärlekens tecken. Kramar Sara

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Sara!

Hängaren hamnar nog hos min yngsta....

Vilka vackra bröllops bilder....
Och vilken vacker bukett!!!!!

Ha en bra vecka!
MiaMaria

lottens vita och gröna sa...

näääää vad trist men melodifestivalen vill man ju inte missa, hihi! ljuvlig brudbukett du hade!

varmkram lotten

Fridas gård sa...

Så tråkigt!! Det är ju inte alltför ofta som det är så stor/rolig fest - men våra gryn är ju det viktigatste vi har... Hoppas Elsa mår bättre nu!
kram Therese