måndag 13 april 2009

Vårfint


Kanske skymtade ni den fina lyktan på skåpet i inlägget med fågeln. Det var bland annat den jag fyndade hos Marita på A mouse in a house. Jag är verkligen nöjd med den och kan tänka mig ännu fler överallt i huset. Det är en sån prydnad man helt enkelt inte kan få för många av. Jag tänder den i stort sett varje kväll, även om det nu faktiskt går mot mycket ljusare tider. Lite eldelement måste man kosta på sig även på sommaren ;) Ja där slank det in lite Feng shui...


Nu ska jag ta en dusch och lägga mig och läsa Marley och Jag som jag fick av svärmor för ett tag sedan. Vill helst läsa boken innan jag ser filmen. Sjöjungfrun läste jag ut på ett dygn, herregud så bra den var! Nu slank det visst med lite boktips :)


Ha en bra vecka!


Kramar Sara ♥

2 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Den är underbar den där lyktan. Jag är så glad för min!!

Tack för boktipsen... :)

Kramar i massor
jannice

Elisabeth/Milli sa...

Tända ljus gör jag även om det är sommar. Ljusskenet är så mysigt .)

Ha det bra resten av veckan och lycka till med din presentation. Den var jättefin och det var bra tankar du hade om dig själv.

Kramar från bettis