söndag 19 april 2009

Vårkreativitet

Med ljuset kom energin och viljan att göra tusen saker samtidigt. Just nu är projekten några stycken, men jag försöker hålla ambitionerna på lagom nivå.

Igår fick Elsa ärva en urfin utdragssäng av sin kusin Ture. Idag efter lunch premiärsov hon och det verkar lovande. Nu slipper hon fängelset som jag tycker spjälsängen är. Jag hade tänkt pyssla och sy lite, sen kommer det bilder på nyförvärvet, det lovar jag.

Imorgon är det ledig måndag och då blir det jakt på Odd Mollyblusen som jag fått syn på i en tidning. Hade just tröttnat lite grann på det märket och plötsligt var den bara där på bild och talade till mig... Vi får se om jag har tur, de där går ju som smör i solen. Sen blir det lite trädgårdspyssel om vädret tillåter och så det där syendet till Elsas sovhörna.

Ha en skön vårvecka alla! Kramar Sara ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade du Odd Mollyblusen? Hoppas ni hade en mysig ledig dag id et finfina vädret!

Kram
Pernilla

Daniel sa...

Våren kan ju inte blir bättre!