söndag 7 december 2008

2:a advent



Ja visst går tiden fort. Den här veckan har jag visserligen vabbat, så lite långtråkigt har jag haft det faktiskt. Inte så kul med en gnällig sjukling. Nu är hon lite friskare tack och lov, även om hostan fortfarande är lite jobbig. Idag var det dags för andra paketet i strumpan. Typiskt mig att glömma slå in det och lägga i strumpan i går kväll, så det fick bli en turboinslagning i morse och ett tempolopp till strumpan. Idag var det en liiten söt gris från Mailegs fjolårskollektion som jag kommit över för HALVA priset. Tyckte dessutom den var lite sötare än årets, som är i frotté, även om den också är söt. En bild även på Elsas bord som hon leker mycket vid. Det är mycket ätalekar nu, så nästa söndags paket blir nog också lyckat :) Om ni undrar så är det inte ett levande ljus i lyktan på bordet, utan ett batteridrivet.



♥ Ha en skön vecka! Kramar Sara ♥

3 kommentarer:

johanna sa...

Hej
Mailegs saker är ju såå fina!!
Det måste jag kolla om dom dammar.. Jag har inte märkt nått än.
jättefin blogg
Här kommer jag att kika in ofta.
kraaaam

MiaMaria sa...

Hej Sara!

Vilka underbara leksaker och grisen är ju underbar!

Krya på sig till lillan....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Elisabeth/Milli sa...

Hej Sara

Mycket söt gris. Söta saker Elsa har för övrigt oxå. Kul att se att du värdesätter det hon leker med och att inte allt är av plast :)

Tycker du ska blogga oftare. Så kan jag kommentera att du är ofta på bloggen *hahahaha*

Kram Bettis