måndag 12 januari 2009

Festerna är slut

Danseskorna är tillfälligt avställda.

För 2008. Nu väntar nya äventyr och nya utmaningar. Inredningsmässigt skulle detta kunna bli ett galet stressat år, i alla fall om jag/vi ska förverkliga alla mina drömmar. Men, trappan, som nu är furunaturell (örrk!) måste bli vit. Det är prio 1 i år! Annars kommer det bli en hel del småprojekt, det står redan några ovita möbler och väntar på pensel och roller :) Får se hur mycket vi hinner. Allt efter trappan är en bonus.
Observera att jag kommer blogga när jag hinner, så håll till godo med att ibland blir det kort tid mellan gångerna, och ibland längre. Det är roligt, men inte livsviktigt, att blogga :)

Ha en skön vecka! Kram Sara.

2 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!!! Vad roligt att hitta dig och din blogg...ser fint ut...vackra naturbilder..ska kika mer...Tusen tack för din hälsning!!!

KRAMAR
Hanna

Färjtorp sa...

Den här julen har man inte ens fått ta fram danseskorna haha =)
Men era skor var då snygga!!

Trappen hm det är ett projekt som vi oxå har kvar... här lär det dröja ytterligare några år om jag gissar rätt.
Ha det fint
Kram Johanna