söndag 25 januari 2009

Pasteller





Oj, nu är det dags att göra något åt den här stackars bortglömda bloggen. Pasteller är man sugen på nu i denna gråa "icke-årstid". Tänkte passa på att visa vad jag gjort med fatet jag fick av mamma i julklapp med orden (med risk för felcitat) "jag tänkte att du kan säkert piffa till det med nåt fint". Hon fattar vad jag gillar min mamma. Jag som inte ens skulle ha nån julklapp, det är liksom Elsas tur nu... Bortskämd och glad, för visst är det fint?!

Ha det bra till nästa gång Kram Sara
PS: Fortfarande blir det trista blixtbilder, men ljuset kommer- visst märks det på eftermiddagen!?)

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Hinner med och hinner med...struten gjorde jag ngn gång i september...så det var ett tag sen.....fniss....bra att ha lite i gömmorna....

Javisst är det fint...roligt när de vet vad man tycker om...och lite pasteller är ju vackert på fatet.....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Anonym sa...

Jag visste väl att du kunde göra något fint med det,Och det blir säkert fler användningsområden i framtiden tror jag i alla fall.Fint blev det tycker jag.Ses på lördag.Puss o kram mamma.

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Vill börja med & säga tusen tack för dina rara ord inne hos mig - vad glad jag blir! :)

Vilket fint fat med så fina pasteller på - din mamma visste nog att du kunde få till det urmysigt, för det blev det verkligen!

Önskar dig en jättefin vecka!

Kram/Jes ♥

Hagbacken sa...

Hej på dig och tack för din söta kommentar! Kul att ha hittat hit, ska kika runt lite mera.....

Kram Linda