onsdag 18 februari 2009

Tea time



Jag är en riktig kaffehöna, av stora mått. Men en sann livsnjutare gillar det mesta, så te slinker gärna ner ganska ofta också. När man dricker ur såna här muggar smakar det dessutom extra gott. Det här är mitt senaste fynd från Indiska som har ett samarbete designern Lisa Bengtsson. Snacka om lyckat samspel, till fyndpris dessutom! Jag passade såklart på att köpa lite nytt te också, och när jag ändå hade "plånkan" framme fick det snygga fatet följa med hem också. Skynda er om ni är sugna, de lär gå åt rykande snabbt!
**********


Ha en fortsatt bra vecka! Här är det tio minusgrader på morgonen, sol och gnistrande snö. Mmmm, I like!
Kramar Sara ♥

4 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Ååå de är ju så vackra de muggarna. Underbara!!

Kram kram och lycka till med hyllan. Tänk så vackert på sommaren med ett fång med blommor :)
Jannice

Elisabeth/Milli sa...

Helt i min smak. Indiska har sjukt snygga grejer. MIn mugg på jobbet som alla elever tycker är såååå stor är oxå inköpt på indiska :)

Kram

//Bettis

Anonym sa...

Otroligt fina, så synd att man varken dricker te eller kaffe- men vatten går kanske lika bra:-)

Anonym sa...

Åh,vilka fina koppar!!Dom hittade inte jag när vi var på indiskan i måndags typiskt va?!Nästan så att man skulle köra förbi bara för att få en kopp te.Hoppas allt är väl med er här är det förkylt som vanligt.Usch trött på det!!! Puss o kram mamma