fredag 19 augusti 2011

Pandoras ask

Jag öppnade den! Där fanns framförallt ett plagg som hemsöker mig nu. Dag och natt. Som skulle passa till väldigt mycket av mina redan befintliga plagg. Nu är jag riktigt less på min detox de luxe och försöker komma på alla möjliga sätt att komma runt detta så att den kan bli min. Den lilla djävulen på axeln viskar att jag snart fyller år och därför får jag köpa den till mig själv i present eftersom ingen annan kommer ge mig presenter (förutom familjen dårå). Den lilla ängeln på andra axeln gapar och skriker och blir helt hysterisk. Hon vill se mig genomföra något. För en gångs skull. För det är jag värd. För första gången i mitt liv faktiskt genomföra något. Från början till slut. På riktigt. Fan vet om ängeln inte har rätt. Jag skulle nog må bra av att faktiskt klara av detta nu. Och tröjan: tja... det är ju "bara" en Vanessa Bruno och bara i limited edition på la redoute och finns ju INTE kvar när min detox är över. Men det som finns kvar då är känslan av att faktiskt ha lyckats genomföra det här. Men så fanns det ju fler plagg som jag vill ha... Skit. J*la La Redoutekatalog. Som en Pandoras ask...


                           

                                                         Bild från La Redoute

1 kommentar:

Shopstop-Ann sa...

Åååå, tröjan är ljuvlig. Jag förstår att du lider och kämpar... Men att skriva en MYCKET specifik önskelista inför födelsedagen och räcka över till maken är väl inte fusk?!? ;-) Jag har blivit besatt av ett par rutiga byxor, skitjobbigt! :-(
Och inte fyller jag år snart heller...
Kämpa på nu, du fixar det, kram!