lördag 29 oktober 2011

Kärlek

Djur är bästa vännerna, det tycker både jag och Elsa. Det finns nog inget bättre söndagsnöje än ridlekis. Det skulle väl i så fall vara om något år när Elsa är mer van så att vi kan rida tillsammans. Men nu njuter vi av detta! Jag har varit uppe sen fem med Agnes. Helt galet det här med en timme hit och dit. Det tar flera veckor innan ungarna är inne i det.

Imorgon är det min första jobbdag sedan Agnes föddes. Det ska bli skoj att träffa kollegorna igen. Fast jag fuskade lite i fredags. Då var jag med på aw :)

Nähäpp! Dags att plantera lite fina vinterkrukor därute.



PS: Jag bloggade med mobilen, en ny app. Men det var alltså söndag när jag skrev detta inlägg, inte lördag! Hade av någon anledning inställningarna på stillahavstid!!?? Önskedröm? Nu ska det vara fixat i alla fall...

Inga kommentarer: