söndag 17 juli 2011

Inspiration


Surfade runt för att hitta lite inspiration till min smyckestillverkning. Tänkte kolla på lite sneakpeaks inför hösten. Vilka färger som är aktuella m.m. Det kan ju vara bra att ha lite koll även om det ändå slutar med att jag går min egen väg ;) Då hittade jag det här kollaget på elle.se. Och det slog mig- jag har nästan ingen som helst koll på vad som finns i favoritwebshopparnas sortiment just nu! Haha, vilken sjuk grej. Alltså om ni som inte är shopaholics läser detta tycker det verkar normalt att inte veta, så vill jag bara påminna: jag är på detox av en anledning!!! Jag satt nästan varje dag och kollade in på olika webshoppars nyhetskategorier. V.A.R.J.E.D.A.G... Visst är ovan collage härligt!? Det inspirerar och ger kraft- men inte köpekraft. Inte här inte. Najnaj! 


(Om jag saknar webshopparna? Näej, det är faktiskt inte ett aktivt "förbud", har bara glömt av dem i detoxen. Borde betyda att den funkar. Eller?) 

Inga kommentarer: