onsdag 13 juli 2011

Okej...

men bara liiite!!! Jag erkänner. Det är lite trist att sitta och titta på kommande höstkläder när jag vet att jag inte kommer köpa något. Alls. Wtf! Vad har jag egentligen ställt till med?! Jag trodde dessutom jag tröttnat helt på ALLA odd molly-plagg men så var det visst inte. Åh, suktar...








Dessa kan man förhandsbeställa hos Country Dreams (där jag också lånat bilderna från) för en snuskig summa pengar, om man nu inte råkar gå på detox. Aaaaah, jag är nog en odd molly-f***a trots allt ;)

2 kommentarer:

Elisabeth/Milli sa...

Fortsätt göra succé med dina smycken så kan du köpa rubbet :) plus att du gör andra glada. Kram Bettis

Ann sa...

Usch ja, vad många fina Mollysar alla som inte har shopstop kan köpa i höst! Äger faktiskt inte en enda Molly. Tur eller skicklighet? Njaa, snålhet, skulle jag väl påstå... ;-)
Lycka till nu!