måndag 2 februari 2009

I´m blue


Men inte på det sätt man brukar använda uttrycket. Nej då, jag är inte deprimerad, tvärtom! Se själva vilken fin present vi fick igår när vi (läs K för jag och Elsa var nämligen på kalas) passade Elsas två kusiner. En liten miniskål från Iittala. Nu är jag helt säker på att blått och turkos blir vårens färger hos oss. Så söt den blev med ett värmeljus i, och så bra den passar ihop med de ärvda handdukarna från K:s farmor. Tavlan till höger i bakgrunden har K:s mormor målat. Den föreställer stranden hemma i Simrishamn. Ååå vad jag längtar, men nu känns det som om våren är på väg faktiskt

Jag måste passa på och tacka för att det nu börjar ramla in kommentarer. Jag blir såå glad! Nu har jag äntligen lärt mig hur man skaffar bloggräknare, så jag ser ju att ni är fler som läser än kommenterar. Roligt att få läsare! Och hörni- jag förstår att ni inte hinner kommentera alltid, jag försöker själv så gott jag kan, men det finns ju många godbitar man vill hinna med här i bloggvärlden :)

Mer vårtecken bjuder jag på nästa gång, gissa om jag blev förvånad...
♥Kram Sara♥

4 kommentarer:

Elisabeth/Milli sa...

Blått och turkos är underbara färger. Hos oss är turkos en självklar färg som kommer igen i många av de nyinskaffade sakerna.

Blev glad av ett så snabbt bloggande :) Jippi...

//Bettis

Anonym sa...

Så fin din nya blogg är! Jag som älskar turkos, det får nog bli vårens färg hemma hos oss också!

kram
Pernilla

Marie sa...

Vilken fin present! Jättevacker färg på skålen!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Marie

Anonym sa...

supersnyggt Sara färgerna gillar även jag
kram Lillemor