onsdag 16 februari 2011

Elsas midsommarklänning?


Min lilla kräsna tjej har inget att säga till om. Det BLIR den här klänningen på midsommar! Men vill hon så får hon komplettera med cerise leggings (det brukar ju inte vara så varmt på midsommar), och en härlig hoodie från samma märke, nämligen Lucky Ellen

Dessa fina barnkläder har jag nu fått förmånen att sälja via home shopping. Så om du bor i södra Skåne och är sugen på att vara värdinna (och få finfin rabatt), lämna en intresseanmälan i mina kommentarer, så kontaktar jag dig!

Om du inte bor i Skåne men vill vara värdinna kan du gå in på Lucky Ellens hemsida och kontakta dem så hittar de en säljare till dig. Bra va?? För jag garanterar att du inte vill missa detta!

Nytt för våren är New Phil, en kollektion för grabbarna. Både New Phil och Lucky Ellen finns i storlekarna 98-152.

3 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Kram Janina

Jennifer sa...

Hej!
Åh vilken söt tjej!!!
Ja visst är det intressant! Jag tror stenhårt på det med kosten och barns (även vuxnas)udda beteende med mera.
Ja återfall kommer jag få, det vet jag. Men, som du säger, man är bara människa!!
Tack för dina goa ord hos mig...o tack för tipset! Kram/ Jennifer/EDEN

Stina sa...

Klänningen är jättesöt.:-) Kram Stina