söndag 27 februari 2011

Amen hallåååå!!!

Jag unnar verkligen Linda Bengtzing att gå rakt till final. Kan man låta bli att le själv när man ser denna oförställda glädje, dessutom när jag sitter direkt på plats i MALMÖ ARENA! Vilken upplevelse :)

Men jag gillar alltså inte hennes musik, sorry... Låten var lite- jaha, den har vi hört förr. Nicke Borg skulle absolut vidare, helt rätt. Men vad hände svenska folket med era röster på Melody Club?? Detta fantastiska band med sin fantastiska The Hunter. Nä fy vad besviken jag blev att de slutade sjua BARA. Morr och fräs till er som röstade på Lasse Stefanz och Love Generation istället!! Blää.

Kvällens höjdpunkt var ändå The Ark. Vilken avslutning på deras karriär. Det var riktigt coolt arrangemang och bästa pausunderhållningen på år och dar! Feelingen var fantastisk i hallen, taket nästan lyfte :)

Jag har inte riktigt bestämt vem jag ska rösta vidare i andra chansen, hmmm, får fundera ett slag... Nu fortsätter söndagen, vi ska göra- ingenting, eller nja, en promenad blir det kanske.

Inga kommentarer: