torsdag 16 juni 2011

by Kuskhuset





Så heter mina smycken. Jag har bestämt mig. Det är sååå kul att tänka ut design och skapa utifrån en tanke och idé, men inte sjutton kan jag bära alla smycken själv! Det hinner jag inte, så mycket som jag pysslar (okej jag har ju barn också men ändå tillräckligt med tid för att göra för många för att hinna bära själv visar det sig, ok?). Oftast går jag efter devisen att det enkla är det vackra, men ibland kan jag bre på med bling bling.

Hur som helst så har jag bestämt mig. Det finns nu en blogg med smyckena och tanken är att man ska kunna köpa mina alster. Min stora stolthet är pridesmycket. Inte för att det är svårt att göra utan för att jag kom på tanken. Att göra gott samtidigt. Har redan fått positiv respons på det och hoppas ju nu att fler ska gilla det. Både smycket och tanken bakom.

Under dagarna kommer jag försöka fylla på med armband, örhängen och fler halsband, men det tar lite tid att fota och lasta ner på bloggen...

Inga kommentarer: