fredag 17 juni 2011

Excusez moi...

men det var ju några tröga skåningar! I alla fall i den här delen av Skåne. Jag har inte alls fått ihop så många visningar av Lucky Ellen som jag hade hoppats och trott på. Var heeelt säker på att kläderna mer eller mindre sålde sig själva.

Jag har förstått att det är många som köper Pomp de lux till sina ungar nu. Me and I verkar vara mer "ute". Blingo går väl också bra tror jag... Men hej och hå vad hände med mångfalden? Min svägerska berättade att i deras by verkar Pomp de lux vara alla barns "uniform" i förskola och skola. Guuuud vad trist i så fall, och hur ska vi då kunna hjälpa barnen att bli självständiga och ha på sig vad de själva vill och inte vad "alla andra" har? Jag förespråkar nämligen inte heller att heeeela outfiten ska vara Lucky Ellen, man kan ju mixa så det blir lite mer personligt och charmigt. Eller är jag helt ute och reser här?

Well well, skam den som ger sig. Nu bjuder jag i alla fall in till reavisning och utförsäljning av provkollektion på tisdag kl 18. Så om du råkar bo i närheten av Malmö och är intresserad av att komma går det bra att kontakta mig, du är varmt välkommen! Får se hur många som uppskattar kvalitet och genomtänkt design och vågar bryta mot uniformerna ;)



Till hösten blir det eventuellt några vuxenstorlekar på vissa av plaggen. Kan det locka människorna tro? Får bli en mer aggressiv lansering av plaggen till hösten tror jag. För inte ger jag upp. Skånska barn har också rätt att vara snyggt klädda!

Inga kommentarer: