lördag 4 juni 2011

Sommar och skit...

... under naglarna, precis som det ska vara. SOM jag har grejat i trädgården de senaste dagarna. Har fått till det riktigt mysigt nu, och nu hoppas jag bara att det inte blir riktig ökentorka så allt vissnar bort. Det är så typiskt när man lagt tid och energi och lite pengar på det. Trädgården ingår väl inte riktigt i min detox, det är så få månader om året man vistas där ute, så då känner jag att det måste få köpas lite blommor. Nu är det nog klart det mesta i alla fall. Får se om jag kanske fotograferar lite där ute någon dag...

Elsa har inte hjälpt till så mycket som hon ville göra förra året. Hon gär mest runt och sjunger och leker rollekar med sig själv. Ibland blandar hon in mig och då är jag oftast mormor för hon är mamman, eller så är jag Annikas mamma, för hon är Annika. Ibland är hon Lady Gaga eller Katja eller Roxette eller... Ja, hon har många idoler ;) Nu ska jag försöka sova lite bättre än de senaste nätterna. Får se vad Agnes tycker om den saken...

 Blommar snart igen hoppas jag...


Inga kommentarer: