måndag 7 mars 2011

Glader hos fotografen


Vår lilltulta är alltid glad. En sån talande bild för hur hon är. Det smittar verkligen av sig och man kan inte bli "arg" (om man nu kan det alls på en bebis) på henne, för hon bara ler tillbaka med hela ansiktet så man smälter direkt. Till och med när hon är förkyld och snuvig kan hon avfyra värsta leendet. Jag kommer lära mig mycket av denna livsnjutare är jag säker på.

Hon verkade ha roligt hos fotografen också förra veckan. Det blev nog några riktigt kanonhärliga bilder, det ska bli spännande att se alla när det är klart. Vi kommer få en fin ram med fyra bilder i som så klart måste upp på väggen. Nu ska jag bara fixa till några på Elsa också, som bebis och treåring, så att hon inte känner sig utanför stackarn. Vi har varit dåliga på det där med att exponera foton, jag har scrappat lite till Elsa, men annars inget. Men men- bättre sent än aldrig :)