lördag 26 mars 2011

Mersmak

Idag hade jag min första visning av Lucky Ellen/New Phil hemma hos en kompis. Jisses så kuuuul det var! De här kläderna är ju så fina och de säljer i princip sig själva. Min stora oro från början har varit hur jag som mamma till två tjejer skulle kunna tala för pojklinjen New Phil. Samma dag som jag packade upp kollektionen då jag fått hem den försvann oron. Wow vilka fina grabbkläder, vilken kvalitet! Synd vi inte har en pojke tänker jag nu. Men jag ska nog få på lillebror ett par snyggchinos därifrån, förhoppningsvis. Har ju yngre sladdsyskon som man kan klä i de här kläderna :)

Självklart känns det som väldigt få pojkplagg i jämförelse med Lucky Ellen linjen, men det här är ju bara början. Företaget växer sakta men säkert, och jag är så glad att få vara en del av det och växa med dem! Dessutom är plaggen så fina så det är väl bra att där inte är för mycket att välja på, då ruinerar man sig ju ;) Skjortorna... Om man har en pojke som gillar skjortor så är detta tveklöst de finaste pojkskjortor jag skådat. Samma (om inte bättre) kvalitet som de finare herrskjortorna. Jag skojade med min man och sa att han minsann inte har så fina skjortor i sin garderob. Inte så många i varje fall. Han höll med, de är super!

En riktigt kul förmiddag som gav mersmak. Jag vill ha en visning till, NU! Bor du i Skåne och är nyfiken på plaggen, tveka inte att kontakta mig om du vill ha en visning. Jag kommer diiiirekt! De här kläderna måste ses live och kännas på för att man ska förstå hur fin kvalitet det är :)

Nu är det lördag med rostbiff och potatisgratäng, och en ordentligt febrig Elsa :( Stackare. Hoppas hon blir bättre snart, annars blir det doktor på måndag...

Inga kommentarer: