onsdag 23 mars 2011

När livet stannar

"Så länge det flyter varmt blod i din kropp, så länge ditt hjärta slår, kan du förändra och styra ditt liv i den riktning du vill (utifrån dina förutsättningar)"

Den insikten delade Malin Sävstam med sig av ikväll på en gripande föreläsning. Oändligt mycket mer fick jag med mig därifrån och även om jag redan läst hennes bok känner jag att den kan vara väl värd att läsa igen. Jag minns att den fick mig att tänka och känna efter. Ibland behöver man det. Jag gick dit med mamma, det kändes bra. Det känns som vi delar nåt ännu mer speciellt nu, som bara vi förstår. Det känns bra. Alla borde läsa boken. Det unnar jag varenda kotte!

Bild från Adlibris

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte också att det var en speciell kväll som fick en att tänka till lite.Tack min underbara dotter för att jag fick dela detta med dig.Älskar dig Kram mamma