söndag 13 mars 2011

Rätt låt vann!

Vad kul att få tycka det. Elsa somnade innan resultatet så hon fick glädjas åt Erics vinst imorse istället. Jag älskar att studera de som vinner, glädjen är så smittande. Det är en riktigt ödmjuk kille vi skickar till Düsseldorf tycker jag. Kommer hålla tummar och tår för honom.



Idag har jag äntligen varit med Elsa på ridningen. När jag var gravid hade jag ju så mycket foglossning att det var omöjligt att gå, och sedan har jag mest suttit och ammat i höstas. När jag väl till slut var redo för att följa med tyckte Elsa nog att det gick så bra med pappa att jag inte fick. Idag frågade vi inte, vi bara bestämde att nu var det min tur. Det gick jättebra. Hon har tyckt travning var lite läskigt från början, och vi har inte pushat på precis, det ska ju vara kul att rida! Men det senaste halvåret har hon börjat trava mer och mer och idag gick det bra trots att Sara (som har det fina stallet, vars hemsida man hittar här) inte hjälpte oss att hålla kvar henne på ryggen. Det går framåt :) Ovan en bild från i somras. Vilka vårvibbar man får, wiiiiiii!


Förresten. Angående tv-stativet igår så blev vi faktiskt kompenserade för att vi fick köra tillbaka och byta det, eftersom det var de som hade rekommenderat fel. Så helt genompuckat var det ju inte ;)

Inga kommentarer: